Ankunftsdatum
Abfahrtsdatum
andere Objekte sehen
  1. Strona Główna
  2. KARTA PRZYJACIELA SUS TRAVEL

KARTA PRZYJACIELA SUS TRAVEL

FAQ 
 
1. Kto może dostać kartę?
Kartę może dostać każdy klient sieci SUS TRAVEL, który ma ukończone 18 lat i był klientem sieci SUS TRAVEL.
 
2. W jakich ośrodkach mogę skorzystać z karty?
Piramida Medical SPA, Varsowia Międzywodzie , SUS Mrzeżyno
 
3. Jakie są progi rabatowe?
1 próg rabatowy – od kolejnego pobytu po wydaniu karty – 3% rabatu bez min. ilości pobytów.
2 próg rabatowy – od kolejnego pobytu po wydaniu karty – 5% rabatu przy pobycie min 7 dób.
3 próg rabatowy –od kolejnego pobytu po wydaniu karty –7% rabatu przy pobycie min. 14 dób.
 
4.Posiadam kartę Gold i chce przyjechać na krócej niż 14 dni Jaki rabat mi przysługuje?
Posiadając kartę Gold można korzystać z wszystkich progów rabatowych.
W przypadku karty silver możemy korzystać z 2 i 1 progu.
Masz pytania? napisz.  karty@sustravel.pl
 
5.Zgubiłem/am kartę co mogę zrobić?
Wystarczy napisać wniosek i przesłać na adres e-mail. ( info@sustravel.pl )
Karta zostanie na nowo przygotowana przez dział marketingu.
 
 
REGULAMIN

Regulamin Systemu Rabatowego – „Karta przyjaciela SUS TRAVEL” w ośrodkach SUS TRAVEL

1. Karty w ramach systemu rabatowego „Karta przyjaciela SUS TRAVEL” wprowadza się w celu  wyróżnienia stałych i lojalnych Klientów firmy SUS TRAVEL Paweł Woźniak ul. Nadmorska 12 Mrzeżyno 72-330, numer NIP. 118 133 82 39.

2. System Rabatowy „Karta przyjaciela SUS TRAVEL” dotyczy Klientów indywidualnych. Karty Systemu Rabatowego „Karta przyjaciela SUS TRAVEL” mogą być przyznawane tylko osobom, które ukończyły 18 lat.

3. Prawo do przystąpienia do Systemu Rabatowego „Karta przyjaciela SUS TRAVEL” ma każdy Klient, który wyraził chęć i wypełnił ankietę/formularz uczestnictwa. Po wypełnieniu formularza, Klient otrzymuje w recepcji Ośrodka:

  • Indywidulaną imienną kartę z 3% rabatem do wykorzystania przy kolejnych pobytach w sieci SUS TRAVEL.

4. Karta „Karta przyjaciela SUS TRAVEL”  uprawnia do rabatu przy bezpośrednim zakupie  noclegów w Ośrodkach Sieci SUS TRAVEL. Rabat nie obejmuje usług zakupionych u pośredników (platformy Internetowe, agencje turystyczne, agenci handlowi lub inni pośrednicy).

5. Rabat, o którym mowa w pkt.4 wynosi dla Karty „BASIC” 3% bez min. ilości pobytów. Dla karty ,, SILVER” 5% przy min. ilości 7 dób.   Dla karty ,, GOLD” 7%  przy min. ilości 14 dób.   

6. Uzyskanie przez Klienta Progów Rabatowych 5%, 7% ustalane jest na podstawie wizyt w ośrodkach SUS TRAVEL. Po uzyskaniu karty 1 progu  ,, BASIC ” przy kolejnym pobycie klient ma prawo ubiegać się o kartę ,, SILVER ” i korzystać z progu rabatowego 5%  Gdy klient uzyska rabat 5% z karty ,, SILVER” przy kolejnym pobycie, tak jak w przypadku karty ,, BASIC‘’  przysługuje karta ,, GOLD’’

7. Dotychczasowi Stali Klienci SUS TRAVEL, posiadający Kartę Stałego Klienta automatycznie stają się uczestnikami nowego programu i  przysługuje im możliwość wyrobienia karty ,, BASIC„  

8. Progi Systemu Rabatowego „Karta przyjaciela SUS TRAVEL” są następujące:

  • 1 próg rabatowy – od kolejnego pobytu po wydaniu karty – 3% rabatu bez min. ilości pobytów.
  • 2 próg rabatowy – od kolejnego pobytu po wydaniu karty – 5% rabatu przy pobycie min 7 dób.
  • 3 próg rabatowy –od kolejnego pobytu po wydaniu karty –7% rabatu przy pobycie min. 14 dób.

9. Uprawnienia Karty „Karta przyjaciela SUS TRAVEL”: rabat przysługuje posiadaczowi karty i jednej osobie, która mu towarzyszy. Lub rodzinie posiadacza karty (mąż/żona oraz dzieci, które nie ukończyły 18lat.)

10. Każda Karta Systemu Rabatowego „Karta przyjaciela SUS TRAVEL” posiada swój indywidualny numer.

 

11. Karta gwarantuje klientowi otrzymywanie drogą elektroniczną informacji o wprowadzonych promocjach, ofertach specjalnych w obiektach Sieci SUS Travel

12. Warunkiem otrzymania przez posiadacza Karty „Karta przyjaciela SUS TRAVEL” rabatu na wykupioną usługę turystyczną jest jej okazanie celem weryfikacji przez pracownika firmy SUS TRAVEL.

13. Rabaty związane z systemem rabatowym „Karta przyjaciela SUS TRAVEL ” nie sumują się z innymi zniżkami, promocjami, rabatami procentowymi oferowanymi przez SUS TRAVEL, chyba, że dana promocja przewiduje inaczej.

14. Karta „Karta przyjaciela SUS TRAVEL” ważna jest przez czas trwania programu „Karta przyjaciela SUS TRAVEL”.

15. Karta uszkodzona lub utracona podlega nieodpłatnej wymianie na pisemny wniosek Klienta, któremu Karta była wydana, na adres: info@sustravel.pl

16. Karty uprawniające Klienta do rabatów wydawane są przez Biuro Sprzedaży i Marketingu SUS TRAVEL z siedzibą w Mrzeżynie.

17. Rabat nie łączy się z innymi kartami rabatowymi. 

18. Warunkiem funkcjonowania systemu Kart Stałego Klienta „Karta przyjaciela SUS TRAVEL” jest rejestrowanie i przetwarzanie danych o Kliencie. Do otrzymania karty niezbędnym jest wyrażenie przez Klienta pisemnej zgody na umieszczenie jego danych w komputerowej bazie danych firmy SUS TRAVEL oraz na ich przetwarzanie, wyłącznie przez SUS TRAVEL do celów marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług SUS TRAVEL zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101,poz. 926 ust.1 pkt. 5 z późn. zm.).

19. SUS TRAVEL zastrzega sobie prawo do zmian w niniejszym regulaminie. Uczestnicy programu o zmianach lub modyfikacjach w regulaminie zostaną powiadomieni. Informacje o zmianach w regulaminie będą także dostępne na stronie www.sustravel.pl oraz we wszystkich obiektach SUS TRAVEL

20. Klient ma prawo odstąpić od programu w dowolnym momencie na pisemny wniosek przesłany do Biura Sprzedaży i Marketingu drogą mailową (e-mail: info@sustravel.pl), lub pocztą (SUS TRAVEL ul. Nadmorska 12 72-330 Mrzeżyno).

Masz pytanie? info@sustravel.pl
Newsletter

Zapisz się do newslettera i bądź
z nami na bieżąco

Diese Website verwendet Cookies.

Durch den Besuch akzeptieren Sie unsere Cookie-Politik, nach Ihren Browser-Einstellungen. Mehr in der Datenschutzerklärung.

OK, schließen